Login   Hasło  
autologowanie   
zapomniałem hasła rejestracja
Uprzejmie informujemy, ze rozpoczęliśmy proces kasowania blogów, które są czystym spamem lub w jakikolwiek sposób naruszają regulamin oraz łamią polskie prawo. Informujemy, także że posiadanie blogów komercyjnych czyli reklamujących produkty lub usługi bądź będące tzw zapleczem do pozycjonowania będzie odpłatne. Wszystkie firmy, które chcą dalej utrzymywać blogi komercyjne prosimy o kontakt w celu omówienia warunków współpracy. Email: kontakt@e-blogi.pl
Strona główna  Katalog  Regulamin  Kontakt  Propaganda 

100 najnowszych komentarzy.


1. halina-gasiorek-gacek - Prawda. Łzy, tylko nie ze złości,świadcz...
2. halina-gasiorek-gacek - Starzenie się jest obowiązkowe,dorastani...
3. halina-gasiorek-gacek - Ale najpiękniejsza jest uroda naturalna.
4. halina-gasiorek-gacek - A szczęście należy walczyć do końca swoi...
5. halina-gasiorek-gacek - Setki tysiące ludzi na ulicach Paryża,do...
6. halina-gasiorek-gacek - Zmyślna bajka. Trafne spostrzeżenia. Oby...
7. halina-gasiorek-gacek - To proste.Rządzi przewodnia partia,czyli...
8. halina-gasiorek-gacek - I tak trzymać! Nie poddawac się czasowi....
9. halina-gasiorek-gacek - Warto wierzyć,że to najlepsze jeszcze pr...
10. halina-gasiorek-gacek - Nic dziwnego,że człowiek ciągnie do drug...
11. halina-gasiorek-gacek - Ja uważam,że żadna praca nie hańbi.Lecz ...
12. halina-gasiorek-gacek - Czemu Niemki tego nie robią?Bo ich stac ...
13. halina-gasiorek-gacek - Pieknie o Polakach.To najprawdziwsza pra...
14. halina-gasiorek-gacek - Pieknie o Polkach.Brawo! Czuje sie dumna...
15. halina-gasiorek-gacek - Czas nikogo nie oszczędza. Dla niektóryc...
16. halina-gasiorek-gacek - Najtrudniejszy jest pełen goryczy.
17. halina-gasiorek-gacek - Dla wierzących, to herezja, chociaż i z ...
18. halina-gasiorek-gacek - Z punktu widzenia przeciętnego obywatela...
19. halina-gasiorek-gacek - Tych trzeba pochwalic co robia paczki z ...
20. halina-gasiorek-gacek - Wiadomo, serce nie sługa.Dopóki kocha ni...
21. halina-gasiorek-gacek - Łzy sa zawsze oznaką wzruszenia i wylywa...
22. edlech - Czytam i czytam i za kazdym razem wydaje...
23. halina-gasiorek-gacek - Oj, to, to! Na razie zrobili niewiele w ...
24. halina-gasiorek-gacek - Rodzice owszem ponoszą odpowiedzialność ...
25. halina-gasiorek-gacek - Ech... Wspomnienia burzliwe, gorące... I...
26. frausuchen - Opieka nad starszymi, a zwłaszcza nad ob...
27. halina-gasiorek-gacek - Oby pomogła każdemu z nas :)
28. marianna22 - ja też ;) zwłaszcza jak jest śnieg i szr...
29. halina-gasiorek-gacek - Fajne. Ale tak naprawdę to sie nie ma z ...
30. halina-gasiorek-gacek - Szczęście zachować pogodę ducha na stars...
31. halina-gasiorek-gacek - Ognisko miłości stale trzeba podsycać, b...
32. halina-gasiorek-gacek - Przepieknie o różańcu.Pozdrawiam!
33. halina-gasiorek-gacek - Takie pytanie ma każdy człowiek wierzący...
34. czarna30 - Tłumione emocje mogą być bardzo niebezpi...
35. halina-gasiorek-gacek - Przyszła zima,oby nie taka,jak obecnie n...
36. halina-gasiorek-gacek - Piękny wiersz na pożegnanie.Serdecznie p...
37. halina-gasiorek-gacek - Z takich dzieci nic tylko sie cieszyć.Gr...
38. elvenoor - Oj chyba tak orginalnego prezentu to naw...
39. halina-gasiorek-gacek - To są ludzie życiowo przegrani. Mnie ich...
40. halina-gasiorek-gacek - W moim regionie praca jest,nie ma chętny...
41. halina-gasiorek-gacek - Prawda. Najlepiej jest u rodziców, o ile...
42. halina-gasiorek-gacek - Dowcipny wierszyk.
43. halina-gasiorek-gacek - Niestety na tym swiecie nie ma nikogo be...
44. halina-gasiorek-gacek - Oj, nie brak w śród nas takich mam,co ch...
45. halina-gasiorek-gacek - Sa na świecie ludzie do szaleńtwa zakoch...
46. halina-gasiorek-gacek - Ależ prosze bardzo.Dla mnie to wyjatkowa...
47. halina-gasiorek-gacek - Kłamstwo jest niegodne człowieka, a mimo...
48. halina-gasiorek-gacek - To prawda. Muzyka jest dobra na wszystko...
49. halina-gasiorek-gacek - Wszelkie zło niszczy życie.Dlatego trzeb...
50. halina-gasiorek-gacek - Takich panien jest dzisiaj zatrzęsienie....
51. halina-gasiorek-gacek - Mnie w takich przypadkach jeszcze pieką ...
52. halina-gasiorek-gacek - Z wigorem zawsze,a zwłaszcza we współcze...
53. halina-gasiorek-gacek - Takich szczęściarzy niestety niewielu,że...
54. thejoker - Oby więc docenili najlepszego pracownika...
55. kwasna - Czas biegnie jak rzeka. Przelatuje międz...
56. blackhorse - Dziękuję za opinię. Również pozdrawiam.
57. halina-gasiorek-gacek - To oni decydują o losach Polski... http...
58. belfer308 - Podobno niektórzy pacjenci wymuszają na ...
59. aga1107 - dziękuję bardzo :)
60. halina-gasiorek-gacek - Zgadza sie Absolutem jest tylko Stwórca.
61. halina-gasiorek-gacek - Jeszcze zostało tylko kilka dni do Adwen...
62. halina-gasiorek-gacek - Fajny dowcip.
63. halina-gasiorek-gacek - Mimo wszystko nie zazdroszcze takiego zy...
64. halina-gasiorek-gacek - Znam małżeństwo białe.Małzonkowie wyrzek...
65. jacqueline - Oj tam, od razu parszywy charakter... Ni...
66. ewangelina - sukienka super, naszyjnik również :) poz...
67. halina-gasiorek-gacek - Bez miłości człowiek i jego życie jest n...
68. halina-gasiorek-gacek - Niestety pieniądz, a zwłaszcza jego brak...
69. halina-gasiorek-gacek - Mieć taki dom, zwłaszcza własny to wielk...
70. halina-gasiorek-gacek - To jest najważniejsze i najtrudniejsze z...
71. halina-gasiorek-gacek - Oj trudna to sztuka. Po pierwszych unies...
72. halina-gasiorek-gacek - To jest prawda,Słyszałem taką historię z...
73. halina-gasiorek-gacek - Niestety to prawda. Takie sa stypy w wię...
74. edlech - Bo wolność jest piękna ;)
75. halina-gasiorek-gacek - Zima blisko.W górach juz snieg leży.Oby ...
76. halina-gasiorek-gacek - Nie brakuje u nas takich pseudoprzyjació...
77. halina-gasiorek-gacek - Takie panie są jakże żałosne.Z reszzta p...
78. halina-gasiorek-gacek - Trafne okreslenie takiej osóbki.Pozdrawi...
79. frausuchen - Przez stulecia mężczyźni próbowali umnie...
80. halina-gasiorek-gacek - Ludzi bez serca dziś niemało.Niektórzy w...
81. halina-gasiorek-gacek - Prawda. Taka jest geneza naszej biedy. P...
82. halina-gasiorek-gacek - Racja. Z tego dołka nikt sam wyiść nie d...
83. halina-gasiorek-gacek - Tak niestety żyje wiekszość polskich eme...
84. halina-gasiorek-gacek - Cały sek,ze ci co są pod czarta wpływem ...
85. halina-gasiorek-gacek - Niestety większość jest takich.
86. halina-gasiorek-gacek - Podwoją nam składki członkowskie w UE.
87. halina-gasiorek-gacek - Obecnie taka wartość człowieka jest mocn...
88. halina-gasiorek-gacek - Nie tak prosto być kapitalistą i mieć c...
89. marianna22 - dziękuję <3
90. halina-gasiorek-gacek - Niestety taka jest ludzka wdzięczność.Po...
91. halina-gasiorek-gacek - Komentarze nie ładują się.Może przydługi...
92. halina-gasiorek-gacek - To prawda. Daje Pani tego dowody w swoje...
93. edlech - Ładnie,jakby antyarytmicznie a jednak po...
94. halina-gasiorek-gacek - Starcy-do których i ja się zaliczam,chyb...
95. halina-gasiorek-gacek - Oczy błyszczą zazwyczaj ludziom szczęśli...
96. halina-gasiorek-gacek - https://apod.nasa.gov/apod/ap171031.html...
97. halina-gasiorek-gacek - To najtrudnioejszy rodzaj miłości. Pozdr...
98. halina-gasiorek-gacek - A to niesczęśnik.
99. halina-gasiorek-gacek - Bez nadziei zycie nie ma sensu.
100. halina-gasiorek-gacek - Piękny wiersz.Serdecznie pozdrawiam zycz...

   Copyright © e-blogi.pl  

Partnerzy

odzież MMA, kibicowska, patriotyczna, koszulki, bluzy z nadrukami salon meblowy Poznań, ekskluzywne meble prywatny urolog poznań maszyny i urządzenia czyszczące roll up, drukarnia internetowa, druk wielkoformatowy magazyny do wynajęcia Poznań, Wrocław, Szczecin, Warszawa projektowanie i aranżacja wnętrz Warszawa serwis i części do maszyn budowlanych kolektory słoneczne, ogrzewanie podłogowe Viessmann Poznań kotły gazowe, pompy ciepła STG Viessmann Poznań Żłobek Montessori Poznań